FAQ
::
Szukaj
::
Użytkownicy
::
Grupy
::
Galerie
::
Rejestracja
::
Profil
::
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
::
Zaloguj
Forum Forum Hufca ZHP Starogard Gdański Strona Główna
->
PROPOZYCJE
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
SPRAWY ORGANIZACYJNE I TECHNICZNE
----------------
FORUM W BUDOWIE
PROPOZYCJE
HUFIEC
----------------
KOMENDA HUFCA
KSI
ZESPÓŁ PROGRAMOWY
HUFCOWA KOMISJA REWIZYJNA
FORUM OGÓLNE
----------------
AKTUALNOŚCI, OGŁOSZENIA, WYPRAWY
WSPOMNIEŃ CZAR
WĘDROWNICY
ZDJĘCIA
PROJEKTY
FUNKCYJNI
----------------
DRUŻYNOWI
PRZYBOCZNI
ZASTĘPOWI
SPECJALNOŚCI
----------------
ŻEGLARSTWO
RATOWNICTWO
OBRONNA
KIERMASZ ROZMAITOŚCI
----------------
ROZMOWY W TŁOKU
NASZE ŚPIEWOGRANIE...
PODZIĘKOWANIA, ŻYCZENIA
ŚMIETNIK
ARCHIWUM
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
pevniak
Wysłany: Czw 19:38, 22 Cze 2006
Temat postu:
bułgarskie placki
Ten regulamin, to regulamin chyba większości rodzajów forum. Tak sobie myślę, że teoretycznie powinniśmy np. stosować się do zasad j.polskiego, ale czasem fajnie jest napisać takie "coool"
Muchaj Tajfun
Wysłany: Czw 0:32, 22 Cze 2006
Temat postu:
Zabrania się:
1. Obrażania uczestników forum
2. Używania wyrazów uznawanych powszechnie za wulgarne
3. Umieszczania zdjęć lub rysunków naruszających powszechne zasady dobrego smaku (m.in. pornografia)
4. Nawoływania do waśni na jakiejkolwiek płaszczyźnie
5. Rejestrowania i funkcjonowania pod więcej niż jednym pseudonimem
6. Umieszczania tej samej informacji wielokrotnie
7. Cytowania innych fragmentów wypowiedzi niż te, do których się nawiązuje
8. Umieszczania w temacie nowozakładanego wątku pytania, na które można odpowiedzieć "tak" lub "nie"
9. Umieszczania przesadnie długich podpisów
10.Oferowania nielegalnego oprogramowania i plików oraz informowania o miejscu składowania tychże.
Pozostałe uwagi:
1. Sprawdź czy ktoś wcześniej nie zaczął już takiego tematu. Jeżeli tak jest dopisz swoją wiadomość w istniejącym wątku.
2. Zanim wyślesz swoją wiadomość przeczytaj ją dokładnie: sprawdź, czy nie zawiera błędów, czy wnosi coś do dyskusji i czy jest na temat. (W ramach wyjaśnienia: wiadomości rodzaju "Zgadzam się", "Do kitu!", "Cooooool!" - nie wnoszą nic do dyskusji.) Jeżeli stwierdzisz, że wiadomość nie spełnia powyższych kryteriów - nie wysyłaj jej.
3.Podziękowania (notki w stylu "Dzięki" itp.) powinny być zamieszczane we własnej notce z pytaniem (przycisk "Edytuj") lub przesyłane za pomocą PW.
4. Uwagi o błędach stylistycznych, ortograficznych i interpunkcyjnych proszę przekazywać autorowi korzystając z maila lub systemu prywatnych wiadomości
5. Forum jest miejscem rozmów w języku polskim: wszyscy użytkownicy zobowiązani są do przestrzegania zasad pisowni języka polskiego. Najważniejsze zasady w skrócie:
- Zdania rozpoczynamy wielką literą.
- W wypowiedziach używamy polskich znaków diakrytycznych (potocznie: polskich liter)
-Na zakończenie zdania stawiamy jeden znak przestankowy. W rzadkich, uzasadnionych przypadkach można postawić dwa lub trzy.
6. Nie piszemy dwóch postów pod rząd. Jeżeli chcemy coś dopisać lub zmienić używamy funkcji "zmień"
7. Nie używamy wielkich liter w ten sposób: "WIELKIE LITERY". Oznacza to krzyk. Jeżeli chcemy wyeksponować część swojej wypowiedzi używamy podkreślenia - "
podkreślenie
"
8. Swoje posty piszemy w sposób czytelny. Uwierzcie, że serwowanie napisów we wszystkich kolarach tęczy nie ułatwia nikomu przeglądania forum.
9. Posty piszemy tylko i wyłącznie na temat. Offtopy będą natychmiast usuwane przez moderatorów.
10. Zakładając nowy temat, w jego tytule, zaznaczamy jasno i wyraźnie o co nam chodzi, bez niepotrzebnych dopisków. Przykłady złych nazw tematów: "pomocy!!!", "UWAGA!", "dzięki", "nowy temat", "to będzie dobry temat: bułgarskie placki".
Przerażającej części z tych punktów nie przestrzegają ani moderatorzy ani administrator (czy tam administratorzy - nie wiem ilu jest) choć jest to absolutna podstawa według mnie. Świadczy to o nienajlepszym poziomie forum, a to martwi...
No ty by było na tyle. Dopiszę, jak mi się coś przypomni.
pevniak
Wysłany: Śro 19:04, 29 Mar 2006
Temat postu:
1. Zakaz używania wulgaryzmów (choć myślę, ze o tym nie musimy wspominać, bo to zasady dobrego wychowania nam o tym mówią).
2. Próby poniżania kogoś na forum powinny być karane conajmniej "punktami karnymi". Jeśli już musimy kogos obrazić, to niech to sie nie dzieje na forum - przeciez można napisac na pw - wszyscy nie musza widzieć, ze ktoś kogoś nie lubi. Forum służy do wymiany zdań a nie do obrażania.
takie moje pierwsze propozycje :]
SamotnyWilk
Wysłany: Śro 14:57, 29 Mar 2006
Temat postu: REGULAMIN FORUM
Ostatnio przeglądając forum zaczynam dostrzegać pewne niepokojące znaki. dostaję też informacje o nich od innych użytkowników forum. więc myślę, że przyszła pora na stworzenie regulaminu naszego forum czyli kilku zasad co wolno a co nie na naszym forum ( bo o zasadach dobrego wychowania nie muszę wspominać chyba
) proszę o wpisywanie propozycji punktów regulaminu, potem to zbiorę i stworzę regulamin zagłosujemy nad nim i wprowadzimy.
CZUWAJ
Samotny Wilk
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Army Design by
mfs9 - Strik9
Regulamin