FAQ :: Szukaj :: Użytkownicy :: Grupy :: Galerie :: Rejestracja :: Profil :: Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości :: Zaloguj
REGULAMIN FORUM

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Hufca ZHP Starogard Gdański Strona Główna -> PROPOZYCJE
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SamotnyWilk
Administrator



Dołączył: 10 Lut 2006
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KSI

PostWysłany: Śro 14:57, 29 Mar 2006    Temat postu: REGULAMIN FORUM

Ostatnio przeglądając forum zaczynam dostrzegać pewne niepokojące znaki. dostaję też informacje o nich od innych użytkowników forum. więc myślę, że przyszła pora na stworzenie regulaminu naszego forum czyli kilku zasad co wolno a co nie na naszym forum ( bo o zasadach dobrego wychowania nie muszę wspominać chyba ) proszę o wpisywanie propozycji punktów regulaminu, potem to zbiorę i stworzę regulamin zagłosujemy nad nim i wprowadzimy.

CZUWAJ

Samotny Wilk


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pevniak




Dołączył: 10 Lut 2006
Posty: 375
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3 WDH "Lupus Mare"

PostWysłany: Śro 19:04, 29 Mar 2006    Temat postu:

1. Zakaz używania wulgaryzmów (choć myślę, ze o tym nie musimy wspominać, bo to zasady dobrego wychowania nam o tym mówią).
2. Próby poniżania kogoś na forum powinny być karane conajmniej "punktami karnymi". Jeśli już musimy kogos obrazić, to niech to sie nie dzieje na forum - przeciez można napisac na pw - wszyscy nie musza widzieć, ze ktoś kogoś nie lubi. Forum służy do wymiany zdań a nie do obrażania.

takie moje pierwsze propozycje :]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Muchaj Tajfun




Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: skątowni

PostWysłany: Czw 0:32, 22 Cze 2006    Temat postu:

Zabrania się:
1. Obrażania uczestników forum
2. Używania wyrazów uznawanych powszechnie za wulgarne
3. Umieszczania zdjęć lub rysunków naruszających powszechne zasady dobrego smaku (m.in. pornografia)
4. Nawoływania do waśni na jakiejkolwiek płaszczyźnie
5. Rejestrowania i funkcjonowania pod więcej niż jednym pseudonimem
6. Umieszczania tej samej informacji wielokrotnie
7. Cytowania innych fragmentów wypowiedzi niż te, do których się nawiązuje
8. Umieszczania w temacie nowozakładanego wątku pytania, na które można odpowiedzieć "tak" lub "nie"
9. Umieszczania przesadnie długich podpisów
10.Oferowania nielegalnego oprogramowania i plików oraz informowania o miejscu składowania tychże.

Pozostałe uwagi:
1. Sprawdź czy ktoś wcześniej nie zaczął już takiego tematu. Jeżeli tak jest dopisz swoją wiadomość w istniejącym wątku.
2. Zanim wyślesz swoją wiadomość przeczytaj ją dokładnie: sprawdź, czy nie zawiera błędów, czy wnosi coś do dyskusji i czy jest na temat. (W ramach wyjaśnienia: wiadomości rodzaju "Zgadzam się", "Do kitu!", "Cooooool!" - nie wnoszą nic do dyskusji.) Jeżeli stwierdzisz, że wiadomość nie spełnia powyższych kryteriów - nie wysyłaj jej.
3.Podziękowania (notki w stylu "Dzięki" itp.) powinny być zamieszczane we własnej notce z pytaniem (przycisk "Edytuj") lub przesyłane za pomocą PW.
4. Uwagi o błędach stylistycznych, ortograficznych i interpunkcyjnych proszę przekazywać autorowi korzystając z maila lub systemu prywatnych wiadomości
5. Forum jest miejscem rozmów w języku polskim: wszyscy użytkownicy zobowiązani są do przestrzegania zasad pisowni języka polskiego. Najważniejsze zasady w skrócie:
- Zdania rozpoczynamy wielką literą.
- W wypowiedziach używamy polskich znaków diakrytycznych (potocznie: polskich liter)
-Na zakończenie zdania stawiamy jeden znak przestankowy. W rzadkich, uzasadnionych przypadkach można postawić dwa lub trzy.
6. Nie piszemy dwóch postów pod rząd. Jeżeli chcemy coś dopisać lub zmienić używamy funkcji "zmień"
7. Nie używamy wielkich liter w ten sposób: "WIELKIE LITERY". Oznacza to krzyk. Jeżeli chcemy wyeksponować część swojej wypowiedzi używamy podkreślenia - "podkreślenie"
8. Swoje posty piszemy w sposób czytelny. Uwierzcie, że serwowanie napisów we wszystkich kolarach tęczy nie ułatwia nikomu przeglądania forum.
9. Posty piszemy tylko i wyłącznie na temat. Offtopy będą natychmiast usuwane przez moderatorów.
10. Zakładając nowy temat, w jego tytule, zaznaczamy jasno i wyraźnie o co nam chodzi, bez niepotrzebnych dopisków. Przykłady złych nazw tematów: "pomocy!!!", "UWAGA!", "dzięki", "nowy temat", "to będzie dobry temat: bułgarskie placki".

Przerażającej części z tych punktów nie przestrzegają ani moderatorzy ani administrator (czy tam administratorzy - nie wiem ilu jest) choć jest to absolutna podstawa według mnie. Świadczy to o nienajlepszym poziomie forum, a to martwi...


No ty by było na tyle. Dopiszę, jak mi się coś przypomni.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pevniak




Dołączył: 10 Lut 2006
Posty: 375
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3 WDH "Lupus Mare"

PostWysłany: Czw 19:38, 22 Cze 2006    Temat postu:

bułgarskie placki Tongue out (1)

Ten regulamin, to regulamin chyba większości rodzajów forum. Tak sobie myślę, że teoretycznie powinniśmy np. stosować się do zasad j.polskiego, ale czasem fajnie jest napisać takie "coool" Tongue out (1)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Hufca ZHP Starogard Gdański Strona Główna -> PROPOZYCJE Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Army Design by mfs9 - Strik9
Regulamin