FAQ :: Szukaj :: Użytkownicy :: Grupy :: Galerie :: Rejestracja :: Profil :: Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości :: Zaloguj
Konkurs Fotograficzny

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum Hufca ZHP Starogard Gdański Strona Główna -> ARCHIWUM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pevniak




Dołączył: 10 Lut 2006
Posty: 375
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3 WDH "Lupus Mare"

PostWysłany: Śro 19:47, 19 Kwi 2006    Temat postu: Konkurs Fotograficzny

Druhny i Druhowie!

Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą piszę na forum. Dziś ogłoszono konkurs fotograficzny, wszystko zamieszczam pod spodem, a dla tych którym nie chce się czytać to to co najważniejsze będzie na czerwono Tongue up (1)


KONKURS FOTOGRAFICZNY
„NASZA WIZJA ŚWIATA”


Niemal każdy z nas zajmuje się amatorską fotografią i filmem. Błyskawiczny rozwój sprzętu cyfrowego daje wielkie możliwości i wiele ułatwia. Jego dostępność sprawia jednak, ze bierzemy do rąk aparaty i kamery bez jakiegokolwiek przygotowania, efekty wówczas mogą nas bardzo pozytywnie zadziwić. Aby zrobić interesujące zdjęcia, choćby wakacyjne czy rodzinne, ale i te bardziej ambitne, nie trzeba kończyć specjalistycznych studiów. Ta wiedza naprawdę nie jest zastrzeżona dla elity artystycznej i zawodowej. Dlatego też, bardzo chciałabym, aby Wasze prace ujrzały światło dzienne. Jeśli jednak, nie zrobiliście nigdy żadnego zdjęcia, to nie bójcie się stawiać sobie wyzwań! Pokażcie Wszystkim, jak widzicie otaczającą nas naturę, ludzi, zjawiska. Temat konkursu jest bardzo obszerny, więc myślę, że każdy będzie potrafił się w nim odnaleźć. My, jako harcerze i ludzie wrażliwi, powinniśmy szczególnie interesować się otaczającym nas światem, być otwarci na nowe doświadczenia i przeżycia oraz doskonalić nasze umiejętności. Serdecznie zapraszam Wszystkich do udziału w konkursie.


sam. Marcelina Sakowska

Cel konkursu:
Propagowanie świata poprzez fotografię, bądź jeśli ktoś woli, odwrotnie. Fotografia jest sztuką rozwijającą się tak dynamicznie, że jej obecny, masowy charakter zezwala na wyrażenie swojego punktu widzenia dosłownie każdemu. Problemem jest jedynie brak platformy prezentowania prac. Wystawa pokonkursowa pozwoli nie tylko na poznanie fotograficznych umiejętności uczestników, ale i samej wizji świata, zwłaszcza tych jej miejsc, ludzi, zjawisk, które są nam mniej znane.

Adresat:

Konkurs skierowany jest do wszystkich fotografujących druhów i druhen. Zarówno do tych, którzy chcą się wykazać dobrą fotografią, ale także i tych, którzy pragną pokazać innym swoje miejsce. Zamierzamy zaprosić do uczestnictwa wszystkich bez względu na dotychczasowe doświadczenie, efekt zależy bowiem nie tylko od technicznych aspektów fotografowania, lecz także od naszego osobistego spojrzenia.



REGULAMIN KONKURSU FOTOGRAFICZNEGO
„NASZA WIZJA ŚWIATA”



1. W konkursie może uczestniczyć każdy.
2. Udział w konkursie jest bezpłatny.
3. Przedmiotem konkursu są prace fotograficzne nawiązujące do tematu: „Nasza wizja świata”
4. Konkurs ma na celu propagowanie fotografii artystycznej oraz inspirowanie twórczości fotograficznej.
5. Organizator zastrzega sobie prawo do bezpłatnej publikacji prac na wystawie pokonkursowej, w katalogu, prasie, Internecie.
6. Zgłoszenie do konkursu oznacza dostarczenie do organizatora wszystkich prac oraz następujących danych uczestnika: imię i nazwisko autora pracy, drużyna, telefon oraz adres e-mail, tytuł pracy, miejsce i czas wykonania.
7. Zgłaszana fotografia, by zostać przyjęta do konkursu musi spełniać poniżej określone wymagania techniczne.
 Powinna być wywołana w wielkości pocztówkowej, tj. 10x15 cm lub większym.
8. Jedna osoba może nadesłać do 3-8 fotografii.

9. Zdjęcia przekraczające normy etyczne mogą zostać wyłączone spod obrad Jury.
10. Prace należy przesyłać do 17 maja 2006.
11. Ogłoszenie zwycięzców konkursu odbędzie się w dniu 19 maja podczas otwarcia wystawy pokonkursowej w Sali Kominkowej Hufca ZHP w Starogardzie Gdańskim (ul. Hallera 19b).
12. Wybrane prace zostaną również umieszczone na wirtualnej, pokonkursowej wystawie na stronie [link widoczny dla zalogowanych] oraz na stronie Hufca ZHP Starogard Gdański [link widoczny dla zalogowanych] .
13. Organizatorzy powołują Jury, w skład którego wchodzą organizatorzy , wybrani członkowie Komenda Hufca oraz wybrani starogardzcy artyści. Jury ma zapewnioną całkowitą niezależność podejmowania decyzji. Jego werdykt jest ostateczny, nie można go poddawać w wątpliwość, ani się od niego odwoływać.
14. Jury na podstawie nadesłanych zgłoszeń wyłoni laureata I, II i III miejsca oraz laureatów wyróżnień. Jury zastrzega sobie możliwość innego podziału nagród.
15.Wszyscy uczestnicy otrzymają dyplomy, a zwycięzcy i wyróżnieni dyplomy oraz inne upominki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
agafija
MODERATOR



Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 4 DH "Leśni Ludzie"

PostWysłany: Śro 23:03, 19 Kwi 2006    Temat postu:

bardzo dobry pomysł Happy podoba mi się!

możecie na mnie liczyc - zglosze moje prace do konkursu Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pevniak




Dołączył: 10 Lut 2006
Posty: 375
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3 WDH "Lupus Mare"

PostWysłany: Czw 23:13, 20 Kwi 2006    Temat postu:

Małe sprostowanie do punktów regulaminu :

1. W konkursie może uczestniczyć każdy, kto nie zarabia na fotografii ( w życiu codziennym). Żeby było jeszcze jaśniej: konkurs jest ogłoszony, dla ludzi (najlepiej harcerzy i harcerek !!!!), którzy nie są zawodowymi fotografami lub\i nie otrzymują pieniędzy za swoje fotografie.

16. Wszelkie sprawy nie uregulowane niniejszym regulaminem rozstrzyga organizator.
17. Organizator zastrzega sobie prawo do ostatecznej interpretacji regulaminu.


W razie jeszcze jakiś niejasności - proszę pisać. Tongue up (1) bo nie wiedziałam, ze i te sprawy musze wyjaśniac, ale przynajmniej myśle, ze teraz już wszytsko jasne :]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
varil
Administrator



Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wyspa podobno zielona:P i reszta świata :D

PostWysłany: Sob 16:10, 22 Kwi 2006    Temat postu:

Jakie formy korekt i obróbki cyfrowej są dopuszczalne ??
I czy mozna przysyłać prace w formie zapisu cyfrowego tj. mailem ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
błasiak




Dołączył: 17 Lut 2006
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ...

PostWysłany: Sob 20:59, 22 Kwi 2006    Temat postu:

a może by zrobić dwie osobne kategorie na zdjęcia tardycyjne i zdjecia cyfrowe. bo wiadomo cyfrówką można strzelać zdjęcia ile wlezie(w pewnych granicach technicznych oczywiście) i później wybrac te dobre, natomiast robiąc je tardycyjnym aparatem trzeba się liczyć z pewnymi ogaraniczeniami np. finansowymi. a pozatym zrobić 200 zdjęć i wybrać z nich te udane to nie sztuka... a zrobić 24 zdjęcia i wszytkie udane to sztuka.
(ja nie umiem robić zdjęć... jakby się kto pytał)
ale pomysł mi się bardzo podoba i już pracuje nad kimś żeby się zgłosiłHappy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pevniak




Dołączył: 10 Lut 2006
Posty: 375
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3 WDH "Lupus Mare"

PostWysłany: Nie 14:04, 23 Kwi 2006    Temat postu:

Myślę, że jedna kategoria wystarczy Tongue out (1) w dzisiejszych czasach każdy ma dostęp do aparatu cyfrowego, albo do osoby która takowy posiada :] Jeśli ktoś nastrzela 200 zdjęć, to i tak bedzie miał problem, zeby wybrać te najlepsze...

Nie obrabiamy zdjęć ! Zostawiamy je w takiej formie, jak zostały zrobione - dlatego jest sporo czasu, warto się zastanowić, które zdjęcia wybrać(które są najlepsze). Wyjątek jest tylko jeden : Jeśli Wasza wizja świata wymaga obróbki zdjęć, to możecie to zrobić tylko w jednym zdjęciu na Wszystkie wasze prace, a reszta musi być taka jak została wykonana w realu. Oczywiście, jeśli robicie zdjęcia <sepia> czy <czarno-białe> - są brane pod uwagę jako zwykłe zdjęcia, robienie np. sepii nie jest obróbką zdjęcia.

Zdjęcia należy dostarczyć 2 razy ( Pierwszy raz drogą elektroniczną [link widoczny dla zalogowanych] , żebym mogła je umieścić na stronach internetowych . Drugi raz "do reki" - poprostu mi dostarczyć już wywołane wersje :] Można przyjść do hufca i zostawić je w segregatorze 3 WDH, dostarczyć mi je osobiście, lub wysłać tradycyjną pocztą do hufca >3 Wodna Drużyna Harcerska, Hufiec ZHP Stg, ul. Hallera 19B, 83-200 Starogard Gdański> - w tym ostatnim wypadku, zmienia się data, do której zdjęcia muszą dotrzeć: 11 maja - liczy się data stępla pocztowego, czyli - ostateczny termin w jakim musicie wysłać zdjęcia, to 11 maja.

Jeśli ktoś nie posiada aparatu cyfrowego i zamierza robić zdjęcia zwykłym aparatem, dostarcza mi zdjęcia tylko raz i będą one zeskanowane na strone internetową :]

Pozdrawiam :]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pevniak




Dołączył: 10 Lut 2006
Posty: 375
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3 WDH "Lupus Mare"

PostWysłany: Czw 16:39, 18 Maj 2006    Temat postu:

Jako, ze zgłosiło się mało uczestników konkursu, to przedłużyłam termin składania fotografii do jutra :] Macie jeszcze czas ! Do roboty ! Tongue up (1)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum Hufca ZHP Starogard Gdański Strona Główna -> ARCHIWUM Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Army Design by mfs9 - Strik9
Regulamin